صفحه اصلی > چهره ها : جسیکا البا قد و وزن + اهل کجاست

جسیکا البا قد و وزن + اهل کجاست

جسیکا البا قد و وزن + اهل کجاست

جسیکا مری آلبا  Jessica Marie Alba؛ زادهٔ ۲۸ آوریل ۱۹۸۱ بازیگر و تاجر آمریکایی است

جسیکا البا حضور در سینما و تلویزیون را در سن ۱۳ سالگی با بازی در فیلم کمپ ناکجاآباد و دنیای مخفی الکس مک آغاز کرد و در ۱۹ سالگی با بازی به عنوان بازیگر نقش اول سریال تلویزیونی فرشته تاریکی (۲۰۰۰–۲۰۰۲) به شهرت رسید و برای آن نامزد گلدن گلوب شد. جسیکا با بازی در فیلم هانی به موفقیت چشمگیری دست یافت. او خیلی زود جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر هالیوودی تثبیت کرد و تا به امروز در فیلم‌هایی به ایفای نقش پرداخته که از رتبه‌های بالایی در باکس آفیس برخوردار بوده‌اند، از جمله چهار شگفت‌انگیز (۲۰۰۵)، چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای (۲۰۰۷)، موفق باشی چاک (۲۰۰۷)، چشم (۲۰۰۸)، روز والنتاین (۲۰۱۰)، فاکرهای کوچک (۲۰۱۰)، و مکانیک: رستاخیز (۲۰۱۶).

مجلاتی از جمله منز هلث، ونتی فر و اف‌اچ‌ام او را در فهرست زیباترین زنان جهان قرار داده‌اند. آلبا همچنین به‌طور پی در پی در بخش (به انگلیسی: Hot 100) مجله ماکسیم ظاهر شده‌است. با این وجود او بازیگری نیست که در فیلم برهنه شود و به گفته خودش خط‌قرمزهایی دارد که از آنها عبور نمی‌کند. او در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب‌ترین زن جهان شناخته شد.

جسیکا مری آلبا بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است.آلبا در سیزده سالگی کار خود به عنوان بازیگر را با بازیگری در فیلم های کمپ در ناکجا آباد و دنیای مخفی الکس مک در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز کرد. پارانوئید، هانی، شهر گناه، چهار شگفت انگیز، مکانیک: رستاخیز، النور عزیز و غیر مرگبار از جمله فیلم هایی هستند که آلبا در آن ها نقش آفرینی داشته است.

جسیکا آلبا در سال 2004 با کش وارن پسر مایکل وارن هنرپیشه هالیوود نامزد شد، این دو در سال 2008 در لس آنجلس با هم ازدواج کردند. حاصل این ازدواج انها دو فرزند دختر به نام های هانر ماری متولد سال 2008، هاون گارنر متولد سال 2011 و یک پسر به نام هایز آلبا وارن متولد سال 2017 هستند.

جسیکا البا 43 ساله است وزن او 58 کیلو گرم و قد او 169 سانتی متر می باشد .

جسیکا البا

جسیکا البا

جسیکا البا

جسیکا البا

جسیکا البا

جسیکا البا

دیدگاهتان را بنویسید