صفحه اصلی > چهره ها و ورزشی : عکس و بیوگرافی آرمان رمضانی + عکس همسرش

عکس و بیوگرافی آرمان رمضانی + عکس همسرش

عکس و بیوگرافی آرمان رمضانی + عکس همسرش

ماشین آرمان رمضانی عکس آرمان رمضانی و همسرش پدر آرمان رمضانی خانه پدر آرمان رمضانی بیوگرافی و زندگی نامه پدر آرمان رمضانی پرسپولیسی است یا استقلالی

آرمان رمضانی (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۷۱ در ماسال) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

عملکرد باشگاهی
اکسین البرز
آرمان رمضانی در ۱ مرداد ۱۳۹۶ با قراردادی به اکسین البرز پیوست این انتقال درحالی صورت گرفت که آرمان رمضانی پیشتر در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فولاد خوزستان پیوسته بود اما مسئولان باشگاه فولاد در تصمیمی عجیب چند روز باقی مانده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی وی را کنار گزاشتند

سایپا
وی پس از نیم فصل بازی برای اکسین البرز در تاریخ ۹ دی ۱۳۹۶ با قراردادی سه ساله به سایپا پیوست و شاگرد علی دایی در این تیم شد[۵] وی همچنین با پیراهن این تیم توانست گل مهمی را به پرسپولیس به ثمر برساند.

پرسپولیس
در ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، آرمان رمضانی با قراردادی به مدت ۲ سال، به تیم پرسپولیس پیوست.

نخستین بازی او برای پرسپولیس، در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه‌ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد. وی همراه با پرسپولیس توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را کسب کند پرسپولیس در بازی مرحله یک‌هشتم ۱ بر ۰ تیم السد را شکست داد  در بازی مرحله یک‌چهارم ۳۰ سپتامبر ۲ بر ۰ تیم پاختارکورتاشکند را شکست داد پرسپولیس در بازی نیمه نهایی ۳ اکتبر در ورزشگاه جاسم‌بن‌حمد در ضربات پنالتی ۵ بر ۳ تیم النصرعربستان را شکست داد پرسپولیس در بازی فینال که ۱۹ دسامبر در ورزشگاه الجنوب برگزار شد ۲ بر ۱ از تیم اولسان شکست خورد و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا۲۰۲۰ شد.[۱۴]جایزه بازی جوانمردانه هم به تیم باشگاه فوتبال اولسان هیوندای رسید.

وی پس از ناکامی در این تیم پس از شش ماه حضور در این تیم در اسفند ۱۳۹۹ از پرسپولیس جدا شد.

استقلال
او پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس، در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ با عقد قراردادی یک و نیم ساله به باشگاه استقلال پیوست وی بعد از ۴ بازی پس از عقد قراردادش با استقلال در نیمکت استقلال نشست و در دقایق پایانی بازی استقلال و صنعت نفت به زمین آمد و در ثانیه‌های پایانی زمانی که بازی ۰–۰ مساوی بود یک گل ۳ امتیازی به ثمر رساند. سه بازی بعد در بازی استقلال و پدیده او در ترکیب اصلی حضور یافت و در ابتدای نیمه دوم با یک شوت از راه دور زیبا باز هم استقلال را به گل رساند و این گل هم ۳ امتیاز به همراه داشت. بعد از ۹۳۴ دقیقه نیمکت نشینی وی در فصل ۱۴۰۰–۱۴۰۱ در جام حذفی مقابل نود ارومیه هنگامی که استقلال ۱–۰ از حریف خود عقب بود به زمین آمد و در همان دقایق ابتدایی حضورش یک گل به ثمر رساند تا استقلال را از باخت نجات دهد و بازی را به پنالتی بکشاند[۲۵][۲۶]؛ در بازی بعد در مقابل پدیده در لیگ برتر هم او در ترکیب اصلی حضور داشت و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. همچنین در بازی برگشت با پدیده، او گل سه امتیازی به ثمر رساند و نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت. وی در ۷ تیر ۱۴۰۱، قراردادی خود با استقلال را دو فصل دیگر تمدید کرد و همراه با استقلال قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۴۰۱ شد. وی همراه با استقلال عنوان نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران ۰۲–۱۴۰۱ را کسب کرد.

آرمان رمضانی و بوسه بر لوگوی استقلال پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی استقلال در لیگ برتر ۰۱–۱۴۰۰
پس از تغییرات کادرفنی استقلال و پیوستن جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال وی در لیست مازاد این سرمربی قرار گرفت باشگاه استقلال در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ اعلام کرد که وی با بخشیدن قسمت قابل توجهی از مطالبات خود، رسما از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد اما پس از ناتوانی باشگاه استقلال و علی خطیر در جذب بازیکن جدید با دستور جواد نکونام دوباره به استقلال بازگشت.

افتخارات
باشگاهی
پرسپولیس
نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا (۱): ۲۰۲۰
استقلال
قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس (۱):۰۱–۱۴۰۰
نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس (۱): ۰۳–۱۴۰۲
قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران (۱): ۱۴۰۱
نایب قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران (۲): ۰۰–۱۳۹۹، ۰۲–۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید