صفحه اصلی > چهره ها : همسر جلال رشیدی کوچی

همسر جلال رشیدی کوچی

همسر جلال رشیدی کوچی

همسر جلال رشیدی کوچی

جلال رشیدی کوچی، متولد تیر سال ۱۳۶۳ در مرودشت، نماینده مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه مرودشت و دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او در بهمن ۱۴۰۰ تنها نماینده مخالف طرح صیانت کاربران در فضای مجازی در مجلس بود که حواشی زیادی را در پی داشت

زندگینامه و زندگی شخصی جلال رشیدی کوچی از زبان خودش: رشیدی کوچی هستم، جوانی از ایلات خمسه و خادم مردم. زاده تیر ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت. پدرم حاج جلیل از معلمان شریف، رزمنده هشت سال دفاع مقدس و نماینده فقید مردم مرودشت در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی که در راه خدمت به مردم به شهادت که دعای قنوت هایش بود، رسید.

او در بهمن ۱۴۰۰ تنها نماینده مخالف طرح صیانت کاربران در فضای مجازی در مجلس بود که حواشی زیادی را در پی داشت. مروری داریم به سوابق و زندگی شخصی این نماینده جوان مجلس شورای اسلامی ایران. با ما همراه باشید.

جلال رشیدی کوچی در تیر ماه سال ۱۳۶۳ در شهرستان مرودشت متولد شده است. پدرش شهید جلیل کوچی نام داشت که از رزمندگان سال های دفاع مقدس بود، و در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم مرودشت فعالیت می کرد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

حضور در صندوق مهر امام رضا(ع)، استانداری فارس و خدمت در مجموعه مقدس سپاه پاسداران را در کارنامه شغلی خود دارد. وی هم اکنون عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و سخنگوی فراکسیون های شفافیت و عشایری می باشد و گفته: قول اصلی من به مردم در زمان انتخابات خدمت صادقانه بود که تا پای جان خود را متعهد به آن می دانم و از شما مردم فهیم تقاضای دعای خیر دارم.

اعضای کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون با ۱۸ رای موافق کلیات این طرح را به تصویب رساندند.

رشیدی کوچی که در این جلسه اظهاراتی را مطرح کرد، گفت: عده‌ای برای موافقت با این طرح با من تماس می‌گیرند و من را تهدید می‌کنند. این در حالی است که بعد از گذشت مدتی به آغاز به کار کمیسیون مشترک مردم هنوز نگران تصویب این طرح هستند. این موضوع هم دلیل دارد برای مثال به یکباره اعلام می‌شود که در خلال بررسی بودجه جلسه‌ای برای بررسی این طرح برگزار شود. کسی مخالف ساماندهی فضای مجازی نیست اما آیا این طرح در راستای ساماندهی فضای مجازی است؟ از نظر مردم اینگونه نیست من در کنار مردم هستم

دیدگاهتان را بنویسید