صفحه اصلی > ارز دیجیتال : چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

چطوری لول خودمون رو تو بازی ربات همستر ۲ روزه به لرد Lord تبدیل کنیم؟؟؟

همستر کامبت یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرام است که به تازگی خبر از نهایی شدن توکن خود در ماه‌های آینده بر روی شبکه TON داده است. ربات Hamster Kombat در طی مدت زمان کوتاهی توانسته است بیش از 25 میلیون کاربر به خود جذب کند و هر روز نیز به این تعداد اضافه می‌شود. در این مقاله آموزش 0 تا 100 فعالیت در ربات Hamster Kombat بررسی می‌شود و سوالات مهم کاربران در مورد خرید ارز دیجیتال آن و قیمت معامله پاسخ داده می‌شود.

ربات بازی همستر کامبت
همانند پروژه نات کوین و تپ سواپ، ربات همستر کامبت نیز یک بازی کلیکی تلگرامی است که در آن کاربران می‌توانند با کلیک بر روی صفحه گوشی خود توکن‌های درون بازی را به دست آورند. توکن‌های درون بازی در حال حاضر در بخش‌های مختلف ربات Hamster Kombat برای افزایش تعداد توکن‌های بازی استفاده می‌شود و در نهایت قرار است این توکن‌های بازی تبدیل به توکن واقعی در بلاک چین TON شوند.

 

تفاوت زیادی بین بازی همستر کامبت با دیگر بازی‌های کلیکی وجود ندارد و ساختار اصلی بازی بر روی کلیک بر روی صفحه گوشی و استفاده از توکن‌ها برای افزایش سطح کاربری استوار است. با این حال، به جای ربات خودکار، ربات Hamster Kombat از روش‌های مختلف استخراج برای به دست آوردن توکن‌های بازی استفاده کرده است. در ادامه به بررسی کامل بخش‌های مختلف ربات همستر کامبت می‌پردازیم.

آموزش ربات بازی همستر کامبت
برای شروع بازی همستر کامبت کافی است بر روی لینک بازی Hamster Kombat کلیک کنید و از طریق تلگرام خود وارد ربات شوید. در ابتدای ورود به ربات، اطلاعات مختصری در مورد بازی داده می‌شود. با رد کردن آن‌ها، بخش دریافت پاداش اولیه دعوت به بازی را با کلیک بر روی گزینه نشان داده شده دریافت می‌کنید که شامل 5000 توکن درون بازی است. پس از این مرحله به شما گزینه Become a CEO برای شروع بازی نشان داده می‌شود.

 

در واقع بازی همستر کامبت بر این مبنا ساخته شده است که شما مدیرعامل یک صرافی هستید و براساس فعالیت‌های خود می‌توانید توکن‌های درون بازی را دریافت کنید. با کلیک بر روی این گزینه پس از وارد شدن به محیط بازی شما بخش‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از آن‌ها بخشی از فعالیت‌های شما در ربات Hamster Kombat هستند. تصویر زیر صفحه اول محیط بازی را نشان می‌دهد.

بخش Exchange ربات Hamster Kombat
اصلی‌ترین بخش ربات Hamster Kombat مربوط به بخش Exchange است که در واقع محل اصلی بازی و کلیک کردن برای به دست آوردن توکن‌های بازی است. در قسمت بالای این بخش نام کاربری تلگرام شما به همراه صرافی که برای مدیر عاملی انتخاب کرده‌اید نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی نماد صرافی یک پنجره جدید باز می‌شود که در آن می‌توانید در هر زمان دلخواه صرافی مورد نظر خود را برای فعالیت انتخاب کنید.

 

در قسمت بعدی سه داده مهم بازی برای شما نمایش داده می‌شود. گزینه Earn per tap نشان می‌دهد که با هر بار کلیک روی ربات همستر کامبت چه تعداد توکن بازی به دست می‌آورید. این عدد با استفاده از قسمت Boost قابل بهود است. گزینه Coins to level up نشان‌دهنده مقدار ارز بازی برای بالا بردن سطح کاربری است که تا 10 سطح تعریف شده است. گزینه Profit per hour نیز نشان دهنده توکن‌هایی است که به طور خودکار و در هر ساعت از فعالیت‌های قسمت Mine به دست می‌آید.

در قسمت پایینتر تعداد توکن‌های درون بازی و سطح کاربری شما نمایش داده می‌شود و تصویر همستر نشان داده شده محلی است که برای به دست آوردن توکن‌های درون بازی باید بر روی آن کلیک کنید. در قسمت پایین تصویر همستر میزان شارژ موجود برای کلیک کردن و گزینه Boost بری افزایش کارایی ربات Hamster Kombat نمایش داده می‌شود.

 

با کلیک بر روی آن گزینه‌های بهبود شرایط بازی برای شما نمایش داده می‌شود. در صفحه باز شده گزینه Full Energy آپشن افزایش میزان انرژی را به شما نشان می‌دهد که به صورت روزانه شما شش بار و به فاصله یک ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. گزینه Turbo نشان‌دهنده افزایش لحظه‌ای توکن‌های قابل برداشت است که در حال حاضر فعال نیست.

 

در قسمت پایین دو گزینه Multitap و Energy limit وجود دارد که به ترتیب برای افزایش میزان توکن‌های دریافتی در هر کلیک و افزایش سرعت پر شدن میزان انرژی استفاده می‌شود. این دو گزینه برای هر افزایش سطح مقداری از توکن‌های درون بازی شما را می‌گیرند و قابلیت به دست آوردن توکن‌های بیشتر را برای شما فعال می‌کنند.

بخش Mine ربات همستر کامبت
بخش Mine یا استخراج ربات همستر کامبت تقریبا همان نقش ربات خودکار را در ربات‌های مشابهی مثل نات کوین و تپ سواپ ایفا می‌کند. با کلیک بر روی آن یک صفحه جدید به شما نمایش داده می‌شود که در آن چهار بخش Markets, PR&Team, Legal و Specials قرار گرفته است. با انتخاب هر یک از این تب‌ها آپشن‌های مختلفی نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی آن‌ها و افزایش سطح خود می‌توانید در هر ساعت مقداری توکن بازی به دست آورید.

 

طبیعی است که برای افزایش سطح هر یک از این گزینه‌ها مقداری توکن درون بازی از شما گرفته می‌شود که مقدار آن در قسسمت پایین هر تسک نوشته شده است. مقدار توکن اضافه شده به شما نیز در بخش بالای آن به ازای هر ساعت قرار گرفته است. بهتر است در ابتدای بازی تا جای ممکن سطح خود را در هر گزینه‌ای افزایش دهید تا در زمان‌هایی که فعالیت نمی‌کنید بتوانید حد نهایی توکن‌های درون بازی را به دست آورید.

بخش Friends و Airdrop بازی همستر کامبت
بخش friends نشان دهنده کاربرانی است که از طرف شما به ربات همستر کامبت دعوت شده‌اند. شما با کلیک بر روی این گزینه وارد صفحه مخصوصی می‌شوید که در آن می‌توانید لینک دعوت خود را به دست آورده و دوستان خود را به بازی دعوت کنید. با دعوت از دوستان شما و دوستانتان هر کدام 5000 توکن به دست می‌آورید. در صورت که شما حساب کاربری پرمیوم تلگرام را داشته باشید این عدد به 25000 توکن افزایش پیدا می‌کند.

 

بخش ایردراپ دیگر بخش موجود در منوی بازی است که نشان‌دهنده مراحل مختلف بازی است. به نوعی می‌توان این بخش را مثل نقشه راه پروژه در نظر گرفت که در حال حاضر فقط بخش مربوط به Airdrop Task list انجام نشده و مراحل قبلی شامل صحبت با صرافی‌های ارز دیجیتال، بازارسازها و همکارهای دیگر انجام شده است.

بخش Earn در ربات Hamster Combat
یکی دیگر از بخش‌هایی که به راحتی امکان به دست آوردن توکن‌های بازی را در همستر کامبت برای کاربران فراهم می‌کند، بخش Earn است. در این بخش یک سری تسک‌هایی تعریف شده است که کاربران با انجام ان‌ها می‌توانند مقدار توکن مشخص شده برای هر کدام را به دست آورند.

 

بخش اول آن Daily Reward است که هر روز باید به آن سر زده و کلیک کنید تا مقدار توکن در نظر شده را به دست آورید. پاداش روزانه این بخش هر روز افزایش می‌یابد به طوری که کلیک در روز دهم 5 میلیون توکن بازی را نصیب شما خواهد کرد. بخش دیگر تسک‌هایی مثل عضویت در تلگرام و توییتر و یوتیوب است که یکبار انجام می‌شوند و به راحتی می‌توانید پاداش آن‌ها را به دست آورید.

چگونه تعداد توکن‌های خود را در ربات Hamster Kombat افزایش دهیم؟
برای اینکه بتوانید تعداد توکن‌های بیشتری را در ربات همستر کامبت به دست آورید بهترین کار تلاش برای افزایش سطح خود در بخش Mine است زیرا این گزینه‌ها امکان به دست آوردن توکن‌های بیشتر به صورت خودکار را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، انجام تسک‌ها به صورت روزانه و دعوت از دوستان به محیط بازی می‌تواند در به دست آوردن توکن‌های بیشتر به شما کمک کند.

 

آیا ربات Hamster Kombat معتبر است؟
تا زمانی که توکن بازی لیست نشده است، نمی‌توان به طور کامل از اعتبار پروژه حمایت کرد اما جذب بیش از 25 میلیون کاربر از سراسر دنیا و برنامه‌هایی که برای لیست شدن پروژه در اوایل مرداد ماه 1403 و ایجاد توکن بازی در شبکه TON ارائه شده است، نشان می‌دهد که این پروژه می‌تواند به یکی از پروژه‌های واقعی دنیای ارز دیجیتال تبدیل شود.

 

آیا امکان فروش توکن های همستر کامبت وجود دارد؟
در حال حاضر توکن‌های همستر کامبت تنها در درون ربات بازی وجود دارند و هیچ توکن واقعی با استفاده از قراردادهای هوشمند در شبکه‌های بلاک چینی برای این پروژه ایجاد نشده است. بنابراین، در حال حاضر امکان فروش توکن های همستر کامبت وجود ندارد. به محض اینکه توکن پروژه ایجاد و بین کاربران توزیع شود صرافی ارز دیجیتال رابکس امکان خرید و فروش همستر کامبت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد.

 

قیمت همستر کامبت چقدر است؟
از آنجایی که هنوز توکن رسمی ربات Hamster Kombat ایجاد نشده و خرید و فروش آن قابل انجام نیست، لذا قیمت همستر کامبت نیز برای خرید و فروش مشخص نیست. برای حدس قیمت همستر کامبت به اطلاعاتی در مورد توکنومیکس پروژه نیاز است که در حال حاضر چنین اطلاعاتی وجود ندارد.

 

زمان عرضه همستر کامبت مشخص است؟
طبق اخبار و شایعات منتشر شده به احتمال زیاد در اوایل مرداد ماه 1403 شاهد عرضه همستر کامبت و لیست شدن نهایی توکن این پروژه خواهیم بود. با این حال هنوز برای تعیین زمان دقیق عرضه همستر کامبت زود است و باید منتظر اطلاعیه‌های تیم پروژه در شبکه‌های اجتماعی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید