صفحه اصلی > ارز دیجیتال : کپیتال اکستند بدون فیلتر

کپیتال اکستند بدون فیلتر

کپیتال‌ اکستند

کپیتال اکستند بدون فیلتر –

ورود به کپیتال‌ اکستند‌ بدون فیلتر‌شکن – آدرس بدون فیلتر Capital Xtend

یکی از بروکر های معتبر که رگوله خوبی هم دارد و به ایرانیان نیز خدمات ارائه میکند، کپیتال اکستند است. این شرکت امکان دسترسی افراد به بازارهای مالی جهان را فراهم آورده است. شما می‌توانید در بروکر کپیتال اکستند اقدام به معاملاتی چون جفت ارزهای خارجی، فارکس، شاخص‌ها، سهام کالاها و سایر بازارهای مالی کنید. با توجه به اینکه آدرس های این بروکر در بازه های زمانی مختلف بسته میشود

برای ورود به کپیتال اکستند، بدون فیلتر، از آدرس رو به رو استفاده کنید:

https://capitalxtend-irn.com/fa

توضیح بروکر کپیتال‌ اکستند‌
کارگزاری کپیتال اکستند پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته‌ای از جمله متاتریدر ۴، متاتریدر ۵ و سایر ابزارهای تحلیلی را در اختیار معامله‌گران قرار داده است. این کارگزاری توانسته به معامله‌گران خود پشتیبانی‌های متعددی ارائه دهد تا تجربه معاملاتی کاربران خود را بهتر کند. بروکر کپیتال اکستند، طبق رتبه بندی های وبسایت معتبر ایتسکا در رده ی چهارم از بین بروکر هایی که به ایرانیان خدمات میدهند قرار گرفته است.

کارگزاری کپیتال اکستند تحت نظارت مقامات نظارتی معتبری قرار دارد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان بالایی معاملات خود را انجام دهید. در کشور ایران نیز امکان فعالیت در کارگزاری کپیتال اکستند وجود دارد، اما می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا امکان ورود به کپیتال اکستند بدون فیلتر برای ما کاربران ایرانی مقدور است یا نه؟

پیتال‌ اکستند‌ بدون فیلتر در ایران
در کشور ایران برای محافظت از معاملات اشخاص و بر اساس طرح کمیته صیانت، امکان دسترسی به برخی از سایت‌ها و کارگزاری‌های فارکس به آسانی مقدور نیست. مسئله فیلترینگ مسئله بسیار گسترده‌ای است که در ارتباط با برخی از کارگزاری‌ها می‌توانیم آن را مشاهده کنیم.

کپیتال اکستند از جمله کارگزاری‌های فارکس است که معامله در آن برای بسیاری از ایرانی‌ها اهمیت دارد. ایرانیان برای دسترسی به این سایت نیاز به وی پی ان و یا ابزارهای دور زدن فیلترینگ دارند.

شما اگر بخواهید به سایت اصلی کپیتال اکستند وارد شوید، باید از فیلترشکن استفاده کنید. اما این بروکر برای راحتی ایرانیان راه حل جایگزینی پیدا کرده است. شما می‌توانید از لینک نسخه فارسی این بروکر بدون نیاز به فیلتر شکن استفاده کنید.

روش ورود به کپیتال‌ اکستند‌ بدون فیلتر
کارگزاری کپیتال اکستند برای راحتی کار ایرانیان، لینک بدون فیلتر فراهم آورده است. شما برای استفاده از آن در ابتدا مرورگر خود را باز کنید و سپس آدرس سایت Capitalxtend_irn.com/fa را به آن وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید