صفحه اصلی > فشن : شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

دیگر جواهرات محدود به دو رنگ نقره ای و طلایی نیست بلکه رنگ رزگلد نیز محبوبیت خود را در میان مردم، به خصوص زمانی که صحبت از رنگ ساعت های مچی می شود، پیدا کرده است. اگر شما هم دوست دارید که به ظاهر ساعت های مچی خود تنوع دهید، به مدل های ساعت رزگلد زنانه ای که در ادامه برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

 

1. Guess

برند گس ساعتی مدرن و زیبا طراحی کرده است که مطمئنا در دل طرفداران این برند خواهد نشست. بند این ساعت به گونه ای طراحی شده که بسیار راحت و انعطاف پذیر بوده و کاملا روی دست می نشیند. صفحه آن نیز بسیار ساده و شیک بوده و تنها با 4 الماس طراحی شده که بی شک مورد قبول مینیمالیست ها قرار خواهد گرفت.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

صفحه این ساعت بسیار ساده و شیک با 4 الماس طراحی شده که مورد قبول مینیمالیست ها است

 

2. Calvin Klein

این مدل ساعت کلوین کلاین نه تنها از نظر کیفیت، بلکه از نظر زیبایی ظاهری نیز بی نظیر است. طراحی بندهای این ساعت بسیار منحصر بفرد بوده به طوری که چنین مدلی را روی دست هیچ فرد دیگری نخواهید دید. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید در میان جمع خاص باشید و در عین سادگی بدرخشید، ما این مدل ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

بندهای این ساعت بسیار منحصر بفرد بوده طوری که این مدل را روی دست هیچ کس نخواهید دید

 

3. Anne Klein

برند آنه کلین به جزییات اهمیت زیادی می دهد. با نگاهی به این مدل ساعت مچی می بینید که بند چرمی آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگی و زیبایی خاصی پیدا کرده است. اعداد این ساعت نیز به حروف رومی بزرگ نوشته شده که خود یکی دیگر از ویژگی های خاص آن می باشد.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

بند چرمی آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگی و زیبایی خاصی پیدا کرده است

 

4. DKNY

برند دی کی ان وای رنگ رزگلد را در کنار رنگ نقره ای به کار برده است. این مدل ساعت هم برای موقعیت های رسمی و هم برای مصرف روزانه مناسب است، بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و ساعتی خریداری کنید که کارایی های زیادی دارد.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

این مدل ساعت هم برای موقعیت های رسمی و هم برای مصرف روزانه مناسب است

 

5. Tommy Hilfiger

برند تامی هایلفیگر همیشه در طراحی های خود متفاوت عمل کرده است. این برند از کریستال برای اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسیار شیک و چشمگیر است.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد جدید

در این ساعت از کریستال برای اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسیار شیک و چشمگیر است

دیدگاهتان را بنویسید