صفحه اصلی > سلامتی : علت درد در شب زفاف و درمان آن

علت درد در شب زفاف و درمان آن

علت درد در شب زفاف و درمان آن

علت درد در شب زفاف و درمان آن

علت درد در شب زفاف و درمان آن

انواع درد در اولین رابطه جنسی

دو نوع درد در هنگام اولین تجربه جنسی قابل درک است:

درد به دلیل پارگی پرده بکارت

این درد همان طور که در بالا ذکر شد به دلیل ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است. که این چنین زخمها معمولاً دردناک تر از دیگر زخمها میباشند. برای کنترل یا کاهش درد برای پارگی پرده بکارت، بهترین کار ایجاد معاشقه طولانی است.

این کار باعث میشود تا دختر به مرحله ارگاسم یا نزدیک آن برسد. رسیدن به ارگاسم، آستانه درد را بالا میبرد و سبب میشود که درد یا خیلی کم شود یا قابل تحمل گردد. به طورمثال در زمان ارگاسم چنانچه فرد گاز گرفته شود درد را حس نمیکند یا درد بسیار جزیی خواهد بود. پس در شب زفاف سعی کنید اول خانم خود را به آرامش و بعد به ارگاسم نزدیک کنید.

درد به دلیل دخول

این درد دقیقا درد به دلیل کشش دیواره واژن می باشد. شما هنگامی که بادکنکی را برای نخستین بار باد میکنید، زور بیشتری به کار میبرید تا بتوانید دیواره های بادکنک را از هم باز کنید. این حالت دقیقا دز واژن هم ایجاد میشود. واژن برای نخستین بار میخواهد باز شود. پس درد زیادی را حس می کند. برای کنترل این درد دقیقا مثل بالا باید معاشقه طولانی داشت. تا هم واژن لیز شود و هم آستانه درد افزایش یابد. برای این منظور میشود از ژل لوبریکانت استفاده نمود.

 راه درمان دردهای مقاربتی

آن دسته از زن هایی که در زمان رابطه جنسی دچار مشکل و درد میشوند بایستی از محلول های لیز کننده روی واژن خود بکار ببرند که البته توجه داشته باشند این کار توسط پزشک متخصص تجویز شود و همینطور خانمهایی که دچار دردهای لگنی و شکمی شدیدی میشوند باید توسط متخصصین زنان و زایمان بررسی و ازمایش و همینطور مورد ارزیابی قرار بگیرند.

بطور کلی باید بدانید مردان و زنانی که بنا به علل عاطفی یا هیجانی دچار دردهای آمیزشی میشوند بایستی تحت نظر و درمان روان شناس، مشاور و یا سکس تراپیست اقدام به درمان و پیش‌گیری این دست مشکلات بکنند و همینطور مردانی که دچار دردهایی حین رابطه جنسی میشوند باید به متخصصینی مانند اورولوژیست مراجعه کنند تا درمان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید