صفحه اصلی > چهره ها : داوود کیم کیست ؟ ماجرای خواننده کره ای در تلوزیون

داوود کیم کیست ؟ ماجرای خواننده کره ای در تلوزیون

داوود کیم کیست ؟ ماجرای خواننده کره ای در تلوزیون

داوود کیم کیست ؟ ماجرای خواننده کره ای در تلوزیون

کیم جای یا داوود کیم متولد ۸ آوریل ۱۹۸۳ در سئول خواننده کی پاپ و یوتیوبر مشهور اهل کره حنوبی است که در سال ۲۰۱۹ طی مراسمی به دین اسلام مشرف شده و مسلمان شد. داوود کیم قرار است که برنامه محفل ماه رمضان ۱۴۰۲ اجرا داشته باشد. ادامه بیوگرافی داوود کیم با کیم جی خواننده کره ای مسلمان را در مجله حرف تازه بخوانید و با زندگی شخصی و حرفه ای وی و همچنین ترانه ها و آثار و سوابقش آشنا شوید.

داوود کیم کیست ؟ ماجرای خواننده کره ای در تلوزیون

بیوگرافی داوود کیم خواننده

کیم جای یا داوود کیم متولد ۸ آوریل ۱۹۸۳ در سئول خواننده و یوتیوبر مشهور اهل کره حنوبی است. او با نام حرفه‌ای جی سال ها به عنوان خواننده و یوتیوبر و وبلاگ نویس در کره حنوبی فعالیت حرفه ای داشته است.

سوابق

کیم جای یا داوود کیم معروف به Jay یکی از ستاره‌های کی. پاپ k_pop کره‌ای است. او یکی از اعضای EDM Trio TraxX می باشد. وی عضو سابق گروه پروژه SM Entertainment SM The Ballad است. علاوه بر این او در چند تئاتر و سریال مشهور از جمله Missing و Touch Your Heart و Andante بازی کرده است.

اینستاگرام جی کیم یا داوود کیم خواننده کی پاپ

ماجرای مسلمان شدن

جی کیم یا داوود کیم در بهمن ماه ۱۴۰۲ مسلمان شد. او بعد از مسلمان شدن نام داوود کیم را برای خود انتخاب کرد. وی اخیراً اعلام کرده که مسلمان شده و بسیاری از ویدیوهای او در حال کاوش در دین اسلام با عناوین ویدیوهایی مانند “عید در کره” و “آیا موسیقی حرام است؟” نشان می دهد که او با تحقیق و آگاهی به دین اسلام گرویده است.

کیم در یک مرکز اسلامی در سئول پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت. او همچنین ویدئویی از او در حال گرفتن شهادت، اعلامیه مسلمان شدن، در مسجد مرکزی سئول منتشر کرد.

داود کیم حاجی هم شده و به خانه خدا رفته و در اینستاگرام تصاویری از زیارت کعبه منتشر کرده و نوشته: «این مکان مانند زادگاه من است، بسیار آرام و بسیار مقدس.»

وی درباره اسلام‌آوردنش گفته است:

«چرا به دنیا آمدیم؟ چرا زندگی می کنیم؟ به کجا می رویم؟ زندگی من به هم ریخته بود. فکر می‌کردم بدشانس‌ترین انسان هستم. سرگردان بودم اما همیشه سعی می‌کردم پاسخ‌ها را پیدا کنم. فهمیدم که تنها نیستم. کسی در کنار من هست و سعی می کند مرا به راه راست هدایت کند. فهمیدم خدا هست.

اسلام به همه سؤالات من پاسخ داد. دلیل خلقت من و دلیل زندگی کردنم. و اینکه سرانجام حتی بعد از این زندگی به کجا می‌روم. بسیار خوش‌شانس هستم که خداوند مرا انتخاب کرده است.»

داوود کیم خواننده کره ای در برنامه محفل کیست

کیم یکی از شرکت کننده برنامه محفل است که با دعوت برنامه تلویزیونی «محفل» به ایران آمده است. داوود کیم در یک استوری نوشته است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت. بی صبرانه منتظرش هستم. گوش به زنگ باشید»

کیم جی در ایسنتاگرامش نوشته: من عاشق ایرانم و دوست دارم به ایران سفر کنم. و در نهایت به آرزویش رسید و ماه پیش به ایران سفر کرد و به زیارن حرم امام رضا رفت. او در توئیتر به زبان عربی نوشت: و سرانجام مسلمان شدم… داوود کیم. او نام داوود را برای خود انتخاب کرد.

 

مطالب مرتبط :

عکس جوانه دلشاد با لباس بیرون

عکس جوانه دلشاد با لباس بیرون عکس جوانه دلشاد با لباس بیرون…

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس زن و همسر و بچه کامبیز دیرباز

عکس زن و همسر و بچه کامبیز دیرباز عکس زن و همسر…

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین الناز شاکردوست واقعی و اصلی

عکس ماشین الناز شاکردوست واقعی و اصلی الناز شاکردوست در ماشین خود…

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس انجلینا جولی و دخترش جدید

عکس انجلینا جولی و دخترش جدید انجلینا جولی و دخترش در افتتاحیه…

۳۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس پیری کلینت ایستوود مرد سینما

عکس پیری کلینت ایستوود مرد سینما کلینت ایستوود، مرد تمام‌نشدنی سینما ۹۳…

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس نازنین بیاتی با لباس و تیپ و استایل بیرون

عکس نازنین بیاتی با لباس و تیپ و استایل بیرون عکس نازنین…

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس هستی مهدوی فر برای بکگراند و والپیپر

عکس هستی مهدوی فر برای بکگراند و والپیپر عکس هستی مهدوی فر…

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

عکس نگار نیکدل بازیگر ایرانی

عکس نگار نیکدل بازیگر ایرانی عکس نگار نیکدل بازیگر ایرانی عکس نگار…

۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید