صفحه اصلی > تکنولوژی : سخت فروش ترین ماشین های چینی بازار

سخت فروش ترین ماشین های چینی بازار

سخت فروش ترین ماشین های چینی بازار

سخت فروش ترین ماشین های چینی بازار

1. جک J4

جک J4 یکی از خودروهای مونتاژی شرکت کرمان موتور است. کرمان موتور محصولات پرطرفداری در بین خودروهای چینی مانند جک S3 را روانه بازار کرده است. اما جک جی 4 نتوانست آن طور که باید و شاید نظر مثبت بازار خودرو ایران را جلب کند. این خودرو در حال حاضر نیز در بازار تولید می‌شود.

یکی از نشانه‌های قرار گرفتن جک J4 در بین بد فروش ترین ماشین های چینی، فاصله کم بین قیمت کارخانه و بازار آن است. در اسفند 1402، فاصله کمتر از 60 میلیون تومان بین قیمت درب کارخانه و بازار این خودرو وجود دارد.

2. تیگارد X35

در بین بد فروش ترین خودروهای چینی باید به تیگارد X35 هم اشاره کنیم. واقعیت از این قرار است که دلیل بازار نه چندان مناسب این خودرو، بیش از آنکه ناشی از مشخصات فنی و ویژگی‌های طراحی آن باشد، مربوط به ناشناخته بودن تیگارد X35 است.

سانیار موتور پارسیان نام شرکت عرضه کننده این خودرو در ایران است که سابقه چندانی ندارد. ضمن اینکه عرضه تیگارد X35 در تعداد محدود صورت گرفته است. به‌همین دلیل خریداران در بازار نسبت به آن شناخت کافی ندارند و با احتیاط برخورد می‌کنند.

3. مکث تیارا

مکث تیارا یکی از خودروهای چینی است که در سال 2021 طراحی شد و به فاصله کوتاهی توسط مکث موتور روانه بازار ایران گردید. مکث تیارا بیشتر به عنوان یک شاسی بلند خانوادگی با ظرفیت 7 نفر شناخته می‌شود. مشخصات فنی این خودرو باعث شده تا هیچ‌گاه نتوان به آن لقب خودروی اسپرت داد.

4. راین R3

خودروسازی راین در شهریور سال 1401 ماشین راین R3 را روانه بازا کرد. یک هاچ بک کراس عجیب که اصلا در بازار مورد توجه قرار نگرفت. مهم‌ترین دلیل قرارگیری این خودرو در جمع بد فروش ترین خودروهای چینی، طراحی عجیب آن است. سبک طراحی این خودرو مربوط به دو دهه قبل است. هیچ یک از بخش‌های بدنه راین R3 هماهنگی ندارند. در کابین این خودرو نیز خبری از خلاقیت نیست و همه قسمت‌ها در نهایت سادگی طراحی شده‌اند.

5. فردا T5

فردا T5 توسط شرکت فردا موتور در سال 1401 روانه بازار شده است. این خودرو هم تعداد کمی عرضه شده و به همین دلیل تجربیات رانندگی زیادی با آن در دسترس نیست. ضمن اینکه از نظر خدمات پس از فروش و مکانیک ماهر هم در وضعیت ایده‌آل نیست

مطالب مرتبط :

عکس پس زمینه و بکگراند از علی سورنا

عکس پس زمینه و بکگراند از علی سورنا عکس والپیپر برای موبایل…

۲۳ فروردین ۱۴۰۳

عکس با کیفیت از موتور مرکزی کهکشان راه شیری

عکس با کیفیت از موتور مرکزی کهکشان راه شیری عکس با کیفیت…

۲۶ اسفند ۱۴۰۲

با بد افزار Chameleon کامل آشنا شوید!

با بد افزار Chameleon شما ملزم به ثبت الگو یا پین هستید!…

۷ دی ۱۴۰۲

بالا نیامدن فلش سالم روی سیستم

شاید برای شما هم پیش آمد باشد که فلش سالم رو به…

۶ دی ۱۴۰۲

گرمای آیفون ۱۵ پرو مکس کابل شارژ را ذوب کرد

یکی از کاربران ردیت با نام NoisilyMarvellous عکسی رو منتشر کرده که…

۶ دی ۱۴۰۲

ازدواج دیجیتالی در ابوظبی

اداره قضائی ابوظبی (ADJD)یک سرویس جدید ازدواج دیجیتال را معرفی کرده است…

۶ دی ۱۴۰۲

آموزش ضبط صدا در پاورپوینت 1403

آموزش ضبط صدا در پاورپوینت 1403 اگر هنگام ارائه پاورپوینت ،مخاطب در…

۵ دی ۱۴۰۲

آموزش خاموش کردن ویندوز به روش آسان

آموزش خاموش کردن ویندوز به روش آسان آموزش خاموش کردن ویندوز مواقعی…

۵ دی ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید